Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin Społeczności #PosheGirls

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady uczestnictwa w Społeczności #PosheGirls (dalej „Program”) organizowanym przez sklep internetowy Poshe (dalej „Sklep”).

  2. Program ma na celu nagradzanie klientów Sklepu za dokonywanie zakupów, tworzenie społeczności #PosheGirls, a także za inne działania wskazane w niniejszym Regulaminie.

  3. Udział w Programie jest dobrowolny, bezpłatny i wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.

  4. Program dostępny jest tylko dla osób pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które zarejestrują swoje konto w Sklepie.

Definicje

  1. Klient / Uczestnik Programu – osoba, która zarejestrowała konto w Sklepie oraz spełnia wymagania określone w Regulaminie.

  2. Program – Program oferowany przez Sklep, którego celem jest nagradzanie Klientów za zakupy, tworzenie społeczności #PosheGirls oraz inne działania.

  3. Nagrody – nagrody rzeczowe, rabaty oraz inne korzyści, które Klient może otrzymać w zamian za zgromadzone Punkty Lojalnościowe lub inne działania zgodnie z niniejszym Regulaminem.

  4. Punkty Lojalnościowe – punkty przyznawane Klientom za zakupy oraz inne działania określone w Regulaminie, które mogą zostać wymienione na rabaty lub nagrody.

Uczestnik Programu

  1. Uczestnikiem Programu może zostać każda osoba, która: 

a) Założy konto na stronie Sklepu, zaakceptuje Regulamin Sklepu oraz Politykę Prywatności Sklepu.

b) Zgodzi się na warunki niniejszego Regulaminu.

  1. Udział w Programie nie wymaga opłat ani zakupu specjalnych produktów. 

  2. Punkty Lojalnościowe są przyznawane zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

Korzyści Uczestników Programu

  1. Przykładowe Nagrody wynikające z Programu #PosheGirls: 

  1. Ekskluzywne zniżki na wybrane kolekcje biżuterii.

  2. Wcześniejszy dostęp do premier, limitowanych edycji biżuterii oraz sezonowych wyprzedaży. 

  3. Specjalne rabaty urodzinowe tylko dla Uczestników Programu. 

  4. Dostęp do promocji w formie darmowej dostawy w wybranych terminach wyłącznie dla Uczestników Programu.

  5. Personalizowane rekomendacje biżuterii dopasowanej do stylu Klientki oraz indywidualne oferty dostosowane do historii zakupów.

  6. Możliwość zamówienia spersonalizowanych projektów dostępnych tylko dla Uczestników Programu (personalizacja biżuterii POSHE oraz tworzenie biżuterii własnego pomysłu na zamówienie).

  7. Ekskluzywne treści – porady stylizacyjne, trendy, inspiracje tylko dla Uczestników Programu. 

  8. Wyróżnienia dla najbardziej lojalnych Klientek – np. tytuł "Ambasadorki POSHE".

  9. Punkty Lojalnościowe - zbieraj punkty za zakupy i wymieniaj je na nagrody lub rabaty w naszym sklepie.


Przyznawanie Punktów Lojalnościowych w ramach Programu

  1. Punkty Lojalnościowe są przyznawane za: 

a) Zarejestrowanie konta – 25 punktów za pierwszą rejestrację. 

b) Zakupy dokonane w Sklepie – 1 punkt za każde wydane 1 zł. 

c) Polecenie Sklepu znajomym, którzy dokonają zakupu – 50 punktów za każdą osobę, która dokona zakupu po poleceniu.

d) Urodziny Uczestnika Programu - 50 punktów.

  1. Punkty Lojalnościowe są przypisywane do konta Klienta automatycznie po realizacji transakcji.

Wymiana Punktów Lojalnościowych na Nagrody

  1. Punkty Lojalnościowe mogą być wymieniane na nagrody, rabaty lub inne korzyści, zgodnie z aktualną ofertą dostępną na stronie Sklepu.

  2. Progi rabatowe uzależnione od zgromadzonej liczby Punktów Lojalnościowych: 

  • 100 punktów = 5 zł rabatu

  • 200 punktów = 10 zł rabatu

  • 500 punktów = 25 zł rabatu

  • 1000 punktów = 50 zł rabatu

  1. Punkty nie są przyznawane za zakupy kart podarunkowych i opłaty za przesyłkę.

  2. Rabaty można wykorzystać przy zakupach powyżej 200 zł.

  3. Rabat nie łączy się z innymi promocjami.

  4. Sklep może przyznawać Punkty za dokonywanie przez Uczestników Programu innych czynności, niebędących zakupami. Sklep każdorazowo informuje o tym fakcie Uczestnika Programu. 

  5. Uczestnik Programu nie może przenieść Punktów Lojalnościowych na osobę trzecią lub innego Uczestnika Programu.

  6. W przypadku, gdy po dokonaniu zakupu, Uczestnik Programu odstąpi od Umowy Sprzedaży, punkty przyznane w związku z tym zakupem podlegają anulacji.

Ważność punktów

  1. Punkty Lojalnościowe są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich przyznania. Po tym czasie niewykorzystane punkty tracą ważność.

  2. Termin ważności punktów może zostać przedłużony w zależności od postanowień oraz regulacji Sklepu. Sklep każdorazowo będzie informował o takich zmianach Uczestników Programu.

Rezygnacja z udziału w Programie

  1. Klient może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie poprzez skontaktowanie się z obsługą klienta Sklepu.

  2. Rezygnacja z Programu wiąże się z utratą korzyści wynikających z Programu, w tym z utratą zgromadzonych Punktów Lojalnościowych.

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Poshe.

  2. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.

  3. Udział w Programie wiąże się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Programu.

Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Programu, w tym do zmiany zasad przyznawania punktów, wymiany punktów na nagrody oraz okresu ważności punktów.

  2. O wszelkich zmianach Regulaminu Klienci będą informowani z wyprzedzeniem na stronie Sklepu.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, jednak zgromadzone Punkty Lojalnościowe będą mogły zostać wymienione na nagrody w terminie ich ważności.

ZAREJESTRUJ SIĘ DO PROGRAMU.